Friday 10 July 2009

x bleh tido!!! la mangkuk!!!!

25.2.2009 aku xtau kenape..tgk jam kt pc aku ni dh kul 6,tiba² mata aku mcm nak trtutup jek..mengantuk nak mampos!!! aku bgtau member aku suh die jage cc jap..aku nak membuta sejam dua hehehe..dia kata ok ja aku trus lari masuk bilik..pasang ekon dan mulakan prjalanan ke alam mimpi huehueheuhuehueue..pastu kul 9.30 malam member aku kejut aku balik sbb die kate nak p makan..lapar la tuh :P tp kira ok la aku dpt gak lelap sejam dua kan..aku bgun p mandi pastu trus duk depan pc sambung layan mirc..layan punya layan and now dh pukul 1pg...adess nak sambung tido xleh la plak,mate dh besar trbeliak xleh nak tido!! tiba² perut rasa lapar..tanpa berlengah aku capai kunci motor trus menuju ke kedai makan then oder teh o ais& nasik goreng cili api wow..best gila makan dgn pnuh selera :D..dh pukul 1 pg tp still xleh tido..so tpaksa la aku layan perasaan sorang² dlm bilik sambil bace buku doremon hakhakhaks..esok nak kne kje lg..nak xnak kne paksa tido gak..kang x tido kang esok masalah besar aku nak melayan mata ngntuk nih..bengong,bangang,sengal mangkuk sume ade dah..wahahaha haizz..k lah der aku nak off dlu la..adioss!!

0 kritikan:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008