Friday 10 July 2009

itu aku

Ape yg ko nak??? --> aku nak kau,dan aku nak ape yg ko xnak okeh!! akakaka..

Ape yg ko xnak??? --> aku xnak segala mnde yg menghampehkan hidup aku kt dunia ni he..

Ape yg ko suka??? --> aku suka segala yg aku suka la bedol!! akakakaka..

Ape yg ko xsuka??? --> aku x suka dan sangat x suka mnde yg aku x suka dan sesungguhnya mende yang aku x suka tu sangat aku x suka..aku x suka bila orang x gentle ckp blakang².. lgi 1 aku sgt x suka bila kwn lupa kwn hmm sgt sedih keadaan itu..

Ape yg akan kau buat bila kau marah??? --> bila aku marah aku akan senyap untuk seketika..tp lau marah aku tu xleh handle..aku terpaksa gigit kuku.. kohkohkoh!

Ape yg akan kau buat bila kau suka --> aku bila suka aku akan senyum memanjang..aku x kisah la lau time tu ade org ckp aku gila sbb senyum sorang² ape aku pedulik??..

Bila bengang??? --> bila bengang aku akan serius memanjang,jd pendiam,buat hal sendiri..

Bila orang kutuk ko??? --> aku akan biarkan dan senyum..lantak la dia nk kutuk..mulut org bukan kite leh tutup..yang pasti aku ni x suka kutuk dan benci ngn manusia yg suka mengutuk he..

Bila ada orang menaruh perasaan kt ko??? --> soalan ni aku xtau nak jawab..lau ade jodoh..pasti brsama :D

Bila ada orang benci ko sesangat??? --> lantak dia lah..nak benci ka apa ka..tu dia punya pasal :D

Sape yg ko teringin nak jumpa??? --> aku nak jumpe SI-Dia... sapa dia tu?? xleh kc tau rahsia :D i'm sory :P

Sape yg ko xnak dan x ingin jumpe??? --> aku xnak jumpe orang yg aku xnak jmpe la bedol!!! akakaka :P

Ape minat ko??? --> aku minat bace majalah lawak antarabangsa , aku minat cipta ayat² jiwang dan read novel yg jiwangnye tahap semut laut akakaka...

Kau seorang??? --> Aku seorang LELAKI SEJATI kehkehkeh :P ..

Tageline : Aku ikhlas sekiranya kau ikhlas..aku akan tetap ikhlas sekiranya kau tidak ikhlas...

0 kritikan:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008