Saturday 11 July 2009

.....update blog

hehehe..aku baru je lepas siap update blog aku..selepas sekian lama aku memalaskan diri aku untuk mengepos hehehe..pastu aku tukar theme blog aku kasik cantik sikit(sikit je la)hehehe..
tgh semangat nih..sebelum ni aku cume tau create ngn post je,x reti nk ubah suai blog..rupa2nya bila aku tnye ngn orang mcm mana nak ubah suai blog kasik nampak cantik kan..punya la senang...hukhuk..thanks pada yang mengajar aku tu.. (kak leya) blog dah cantik tp lau xde posting best pun x guna gak kan..so aku akan cuba update cite² best kt blog aku nih..tp lau xde cite best tu xde la posting erk..kehkehkeh..adioss

3 kritikan:

bLues_InN said...

testing heeeeee

Anonymous said...

jangan hangat2 tahi ayam jer..teruskn usaha sampai dapat apa yang diinginkan....

^_^ mus...

Anonymous said...

cayok je la yg aku leh wat kek ekau dani oi oi ya oi!!!
wink wink

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008