Friday 10 July 2009

aduhai...

aduhai..buat apa kerja semua x jadi semua x masuk otak semua x siap..ape kene ngn aku arinih??
arghh serabut siak..mcm nak pecah pale otak nih..i think ade batu besar duk kt kepala aku ni kot..mybe la..dah la arinih sangat menghampehkan,mengkaninnakan,menghaizkan,membosankan,memboringkan bla bla bla bla..tambah dengan keadaan yg membosankan aku jd blank,blurr,kosong,padam,gelap gulita walaupun cahaya matahari masih memancar...oi dani!!! ko ni apehal??? ape dah jd ngn ko nih?? what hapen to u?? sakit otak aku lau ari2 mcm nih..sapa leh tlong?? xdak sapa la...ko kne tlong diri ko sendiri..rokok dh nak abis sekotak aku bedal..padahal bru jek beli dh nak abis..itu jek la aku lau bosan..layan blues tepi longkang jek la aku cmnih... pgi mampos lg baik la ko dani!!! ADUHAI!!!

0 kritikan:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008