Monday 13 July 2009

....idamanku

hehehehe best kan lau dpt ape yg kite nak..tul x?? aku jamin semua org suka bila dpt ape yg diinginkan..aku pun same gak,ade gak mende yg aku nak dptkan..tp mybe blum ade rezeki lg..xtau la sehari lagi??,seminggu lagi??,sebulan lagi??,setahun lagi?? atau bla bla bla bru aku leh dpt mende ni kan..sabo jek la..lau nak kne usaha la kan..insyaALLAH setiap yg diidamkan psti dpt sekiranya kita x putus dengan usaha..korang nak tau ke ape yg aku teringin sgt nak ade?? hehehehe...

.....ni dia























amacam?? gmba kt atas tu antara barang yg aku nakkkkkkkkkkkkk sesangatttttt..banyak lagi sebenarnye nak letaktp tkut panjang sgt kehkehkeh..tapi aku belum mampu tuk dimiliki lg heheh..tungguuuuuuuuuuu!! ;P

0 kritikan:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008