Friday 25 December 2009

kadang-kadang

sometimes aku terfikir mcm mana aku boleh berjumpa dengan kau...
sometimes aku terfikir kenapa aku yakin yang aku ingin kenal dengan kau...
sometimes aku terfikir kenapa aku terlalu ingin dekat dengan kau...
sometimes aku cakap dengan diri aku sendiri,kenapa aku nak sangat kenal dengan kau...
sometimes aku terfikir kenapa aku asik nak fikir pasal kau...
sometimes aku terfikir kenapa aku rasa rindu sangat kat kau..terlalu rindu..
sometimes aku bertanya pada diri aku sendiri..apakah aku sudah jatuh cinta pada kau??

ya aku yakin aku sudah jatuh cinta padamu..tapi adakah kau juga punyai rasa sama mcm aku??aku takut...aku takut bila kecewa itu datang pada aku..aku x sanggup nak lalui perasaan kecewa itu...sakit!!! sangat sakit!!! dan memang telah berlaku pada diri aku..aku sedar..dah tertulis..DIA tidak temukan aku dengan kau,sebaliknya kau ditemukan dengan dia...

nukilan bLues_

0 kritikan:

Blogger Templates by OurBlogTemplates.com 2008